Tänään ulkoiluttaessani koiria Aurajoen varrella rupesin pohdiskelemaan eilisiltaa. Olin poikaystäväni luona ja menimme sänkyyn melko aikaisin jotta kerkeämme lueskella ennen kuin asetumme nukkumaan. Hän sanoi, että on kauhean pirteä. Tämä oli minulle iloinen uutinen. Myönnetään: Olisin halunnut seksiä. Sivelin hänen vatsaansa, koskettelin ja suukottelin hänen rintalihaksiaan. Eikö tämä ole selvä merkki, että nyt voisi väsyttää itseään peuhaamalla tyttöystävän kanssa? Ilmeisesti ei. Rupesin ihmettelemään kun hänen hengityksensä alkoi muuttua syväksi ja tasaiseksi. "Siis väsyttääks sua?" - No yritän ainaki olla kovasti, tuli lievästi ärtynyt vastaus. Lisäksi minulle on tulossa kuukautiset, joten minulla oli erityisen voimakas hellyydenkipeys ja tarve, että toinen koskettaisi. Odotin turhaan, että hän kääntyisi kyljelleen minua kohti ja laskisi kätensä lantiolleni. Mutta ei, siispä kiskoin puoliväkisin hänen kätensä lantiolleni, mutta eihän se siinä kauan pysynyt.

   Aamulla heräsin aikaisemmin ja aloin mumista normaalia herätysrituaalia puuroa mutustellessani: *****, herääpäs nytte. Rakas, nouse ylös pitämään seuraa, ennen ku mun täytyy lähteä. Ikävä kyllä kultani on vaikea saada heräämään, joten menin takaisin sänkyyn ja mitäs tapahtui? Olisin ollut jälleen valmis rakastelemaan. Kiipesin makaamaan hänen päällensä ja annoin pieniä suukkoja hänen vasemmalle poskelleen. Hän pyyhki kädellään poskensa. Itsepintaisesti ja ehkäpä typerästi ryhdyin suukottamaan toista poskea ja korvaa, koska tiedän että hän pitää siitä. Mutta hän vain työnsi käden eteen ja ihmetteli miksi pussailen häntä. "No anteeks", totesin ja lähdin laittamaan itselleni kahvia. Pala kuristi kurkkua ja oli lähellä ettei tullut tippa silmäkulmaan.

 

Onko tällaiset "kylmyys"episodit miehille kenties normaaleja? Välillä saa halailla, kosketella ja suukotella, ja välillä saa tuskin koskea. Tämä on hämmentävää! Minulla on aina "on"nappi päällä - vaikken haluaisi seksiä, haluan kuitenkin olla rakastettuni lähellä fyysisesti ja tuntea hänen ihonsa lämpö.Tämä aiheuttaa naisessa myös turhan analysoinnin: Olenko tehnyt nyt jotain väärää? En tietääkseni. Onko hän kyllästynyt minuun? No jos olisi, miksi hän tekstaisi ja kysyisi päivän ohjelmaani. Olenko epäviehättävä? En ainakaan viime viikolla ollut... Ehkä minun pitää huomenna ottaa härkää sarvista ja kysyä, mikä mättää, jos hänellä on edelleen "off"nappi päällä!

 

Hämmentyneisiin tunnelmiin!